கில்லி – Gilli

பிப்ரவரி 27, 2006

Racist Restaurateurs

அன்னதானம் வழங்குவது போன்ற பார்வை; இதை விட்டால் உனக்கு வேறென்ன கதி என்பது போன்ற நடத்தை… கஸ்டமர் சர்வீஸ் வேண்டாம்; கஷ்டப்படுத்தாவிட்டால் போதும் என்கிறார்கள். (வழி: பிரபு)

Advertisements

2 பின்னூட்டங்கள் »

  1. Thanks for linking us,Bala.

    Seriously,am searching for any complaints bureau here to file a grievances against them.pl let me know if you come across any..thanks

    பின்னூட்டம் by Prabhu — பிப்ரவரி 27, 2006 @ 8:30 பிப

  2. Atleast file some complaint with BBB. There will be a refund of the expenses & it will be a token protest.

    பின்னூட்டம் by bsubra — பிப்ரவரி 28, 2006 @ 1:46 பிப


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

மறுமொழியொன்றை இடுங்கள்

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / மாற்று )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / மாற்று )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / மாற்று )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / மாற்று )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: