கில்லி – Gilli

மார்ச் 23, 2006

சமூக நலத்திட்டங்களைச் சந்தைப்படுத்தல்

Filed under: பிஸினெஸ், பொது — Venkat @ 6:28 பிப

நாம் எல்லோரும் பல சமயங்களில் சமூக நலம் சார்ந்த விஷயங்களில் பங்களிக்கிறோம்.  சில சமயம் அதைப்ற்றிய பிரச்சாரங்களையும் மேற்கொள்கிறோம்.  சந்தைப்படுத்தலின் ஆதாரக் கோட்பாடுகளை எப்படி இலாப நோக்கமற்ற விஷயங்களிலும் கையாளலாம் என்று சொல்கிறார் மீனாக்ஸ்.

Advertisements

3 பின்னூட்டங்கள் »

  1. Thanks Venkat. I have taken your suggestion for an alternate translation of “Target Market”. The ‘hi hi’ factor was sure too much with the previous one :-))

    பின்னூட்டம் by Meenaks — மார்ச் 24, 2006 @ 10:48 முப

  2. Meenaks
    It is a nice post. i tried to comment at your blog, would not let me. Oflate In USA, we use social marketing in Medicine, health education, Bio terrorism planning etc. It is a great field.

    பின்னூட்டம் by Padma Arvind — மார்ச் 24, 2006 @ 8:02 பிப

  3. Due ot errors in blogger, I have re-posted the post under a new url:

    http://tamilmarketing.blogspot.com/2006/03/blog-post.html

    Thanks.

    பின்னூட்டம் by Meenaks — மார்ச் 28, 2006 @ 5:52 முப


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

மறுமொழியொன்றை இடுங்கள்

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / மாற்று )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / மாற்று )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / மாற்று )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / மாற்று )

Connecting to %s

வேர்ட்பிரஸ்.காம் இல் வலைப்பதிவு.

%d bloggers like this: