கில்லி – Gilli

ஏப்ரல் 6, 2006

Forrester’s research on podcast ( Via NS Ramnath)

podcast ஐ எத்தனை பேர், எந்த விதமாக பயன்படுத்துகிறார்கள் என்று Forrester நிறுவனம் ஆராய்ச்சி மேற்கொண்டது. அந்த ஆராய்ச்சியை மேற்கொண்ட Charlene இன் வலைப்பதிவில் இருந்து  சில துளிகள்..

Our survey showed that only 1% of online households in North America regularly download and listen to podcasts. And when you include all of the people who are just interested or have used podcasts, they strongly favor listening to existing content like Internet radio or broadcast radio, not necessarily new content. (And for newspapers thinking about podcasting, putting print stories into audio format just ranked ahead of original content from bloggers) I think this has something to do with 1) original content just isn’t as well known; and 2) existing content benefits from users that simply want to time shift it. (Shameless plug: there’s lots of other demographic and measurement data about podcasting in the brief).

முழுதும் வாசிக்க… ( ராம்நாத் வழியாக )

Advertisements

பின்னூட்டமொன்றை இடுங்கள் »

இன்னமும் ஒரு பின்னூட்டமும் இல்லை

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

மறுமொழியொன்றை இடுங்கள்

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / மாற்று )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / மாற்று )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / மாற்று )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / மாற்று )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: